Sayfalar

30 Ekim 2010 Cumartesi

Elma Sirkesi - Faranjit Boğaz Diş Hastalıkları

Elma Sirkesi

Sirke çok eski zamanlardan beri kullanılan bir besin maddesi, saklama, turşu kurma gibi işlemlerde kullanılır. Bazen salatalarımızda da kullanıyoruz. Özellikle ege tarafı daha fazla sanırım. Sirke piyasada üzüm ve elma olmak üzere 2 çeşit bulunuyor.

Elma sirkesinin az bir araştırma ile ne kadar faydalı olacağını göreceksiniz. Gerek zayıflama gerekse sağlık için çeşitli yöntemler ile kullanılıyor. Bende, boğazım hassas olduğu için genelde faranjit ve boğaz rahatsızlıklarına sık yakalanırım. Elma sirkesini duyduktan sonra denemek istedim ve burada paylaşayım dedim. Yarım su bardağına ılık suya 2 çorba kaşığı elma sirkesi ile sabah ve akşam olmak üzere günde 2 defa gargara yapıyorum. Sonuç çok iyi. Faranjitin ilerlemisini durdurdu. Elma sirkesinin aynı zamanda dezenfektan görevini de gördüğünü söylemeden geçemeyeceğim. Bir su bardağına 1 çorba kaşığı elma sirkesi sabah akşam içmeninde zayıflamaya faydalı geldiği söyleniyor. Ben denedim amayine de boğazınızdan kısmadan ve spor yapmadan bu iş olmuyor haberiniz ola...

Hiç yorum yok: