Sayfalar

14 Aralık 2011 Çarşamba

HTC DESİRE ROOT ETMEK VE ROM YÜKLEME

Biliyorum bu konuda çok bilgi var. Ama bende bişeyler paylaşmak istedim. HTC desire telefonunu nasıl Root edip ROM yüklerim ? Sorusunun cevabını adım adım anlatıyorum.

1- Unrevoked Programı ile sıfır Telefonumuzu Root ediyoruz
2- Alpharev ile Telefonumuzu s-off yapıyoruz
3- "Android Flasher" programı ile "Recovery" menüsünün yeni versiyonunu yüklüyoruz
4- Yüklemek istediğimiz ROM un zip li dosyasını indiriyor ve hafıza kartına atıyoruz.
5- Telefonu kapatıyoruz.
6- "Telefonu açma" ve "ses kısma" tuşuna birlikte basıp "Recovery" menüsüne geçiyoruz.
7- Recovery Menüsünden "Full wipe Format" ile formatlıyoruz.
8- Recovery menüsünde "Partition SD card" kısmından, sistem dosyaları için krtın  1GB lık kısmını EXT4 dosya formatı olarak ayırıyoruz. (Hafıza kartını geri kalanı da normal FAT32 dosya sisteminde olacak.)
9- Recovery menüsünden "install from sd card" kısmından ilgili ROM dosyasının yerini gösterip, YES diyerek kuruyoruz.

Hepsi bu kadar..

Hiç yorum yok: